Webcast EY: Nowa normalność? 22.06

Jak utrzymać i budować trwałe relacje z klientami w erze post-Covid-19?

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnym webcaście, podczas którego będziemy rozmawiali o wpływie pandemii Covid-19 na zmiany w zachowaniach konsumentów i funkcjonowaniu biznesu B2C w obszarze obsługi klienta. Wybiegniemy też w niedaleką przyszłość i zastanowimy się, jak będzie wyglądała „nowa normalność” – które zmiany mają szansę okazać się trwałymi i jak będzie przebiegał dalszy rozwój biznesu on-line i digitalizacja firm.

Podczas dyskusji eksperci EY i zaproszeni goście skupią się m.in. na zagadnieniach takich jak:

Nowe segmenty e-klientów – jak będą zmieniać się potrzeby i zachowania klientów,
Digitalizacja sprzedaży i obsługi klienta – jak będą rozwijać się kanały cyfrowe,
Phygital – czyli jak utrzymać i budować trwałe relacje z klientami w „nowej normalności”
Na te i inne pytania odpowiemy, analizując obecne realia i scenariusze dla najbliższej przyszłości biznesu B2C:
Jak firmy reagowały i reagują na sytuację wywołaną przez Covid-19
Jak zachowują się klienci w warunkach pandemii i konieczności dystansu społecznego
Które zmiany obserwowane podczas pandemii są chwilowe, a które mogą okazać się trwałe
Jakie czynniki będą mieć wpływ na kształtowanie rzeczywistości post-Covid
Prelegenci:

Wojtek Soleniec, Partner, EY Polska
Marcin Bartoszewski, Senior Manager, EY Polska
Weronika Grzeszczyk, Senior Consultant, EY Polska
Przemysław Wyszyński, Chief Solutions Officer, Billennium

Data: 22 czerwca 2020r., godz: 10:00